Driftsstatus

Driftsstatus på Danske Spil
På denne side kan du finde informationer om aktuelle problemer eller driftsfejl af særlig interesse for vores kunder.
Hvis vi oplever et IT-nedbrud eller et andet problem, der sinker driften på et eller flere spil, vil informationer om dette dog fremgå øverst på www.danskespil.dk og inde under det berørte brands side.
Hvis du som kunde oplever et akut problem med et af vores spil, har spørgsmål eller leder efter bestemte oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Danske Spils kundecenter, der sidder klar til at hjælpe.
De har åbent alle dage mellem kl. 9.00 og 24.00. Ring til Kundecenteret på tlf. 36 72 80 80 – eller læs mere på www.danskespil.dk/kundecenter

Gældende for præmieudbetalinger ved Lotto 23. oktober 2017

Fejl på præmieudbetalingen på 3. og 4. præmier på Lottotrækningen lørdag d. 21. oktober 2017 (uge 42).

Har du vundet en 3. præmie eller 4. præmie i Lottotrækningen lørdag den 21. oktober 2017, og har du fået udbetalt din gevinst i en butik inden mandag d. 23. oktober kl. 13.30?

Så har du ikke fået udbetalt hele din gevinst.

Hos Danske Spil har vi haft en IT-fejl på udbetalingerne af 3.- og 4. præmier på Lottotrækningen, hvilket vil sige, at de kunder, der har fået udbetalt deres gevinst på 3. og 4. præmier, ikke har fået det fulde beløb.

For 4. præmier, hvor man har haft 5 rigtige, har kunder fået udbetalt 16 kr. for lidt

For 3. præmier, hvor man har haft 6 rigtige, har kunder fået udbetalt 452 kr. for lidt.

Har du spillet hos en forhandler og fået for lidt udbetalt på din 3. eller 4. præmie, fordi du har hentet din gevinst før kl. 13.30 mandag d. 23. oktober, skal du naturligvis have muligheden for at få dem udbetalt.
For at få det, skal du:
Sende en e-mail til Danske Spils kundecenter på lottofejl@danskespil.dk
I den mail skal du oplyse:
-Fulde navn
-Hvilken præmie du har fået udbetalt ( 3. eller 4. præmie)
-Hvor og hvornår du har afleveret din kupon for at få udbetalt din gevinst.
-Dit registrerings- og kontonummer, hvor du ønsker pengene overført.

Kundecenteret vil derefter vurdere sagen og overføre pengene til den oplyste konto, hvis du er berettiget hertil.

Hvis du har spillet online, vil du automatisk få overført det manglende beløb til din spilkonto.

Vi undskylder og beklager fejlen

Gældende for Lotto, VikingLotto, Eurojackpot og Keno

Danske Spil har konstateret, at enkelte kvitteringer, købt hos en forhandler, med en samlet præmie på over 200 kr. fejlagtigt har fået en forældelsesfrist på 3 måneder i stedet for 1 år. Når disse kvitteringer er blevet præmiesøgt på terminalen er oplysningen ”tidsfristen er overskredet” fremkommet. Fejlen er rettet.

Spillere, der mener, at de ikke har fået deres retmæssige præmie, skal kontakte Danske Spils Kundecenter på tlf. 36728080