Driftsstatus

Driftsstatus på Danske Spil
På denne side kan du finde informationer om aktuelle problemer eller driftsfejl af særlig interesse for vores kunder.
Hvis vi oplever et IT-nedbrud eller et andet problem, der sinker driften på et eller flere spil, vil informationer om dette dog fremgå øverst på www.danskespil.dk og inde under det berørte brands side.
Hvis du som kunde oplever et akut problem med et af vores spil, har spørgsmål eller leder efter bestemte oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Danske Spils kundecenter, der sidder klar til at hjælpe.
De har åbent alle dage mellem kl. 9.00 og 24.00. Ring til Kundecenteret på tlf. 36 72 80 80 – eller læs mere på www.danskespil.dk/kundecenter

Gældende for Lotto, VikingLotto, Eurojackpot og Keno

Danske Spil har konstateret, at enkelte kvitteringer, købt hos en forhandler, med en samlet præmie på over 200 kr. fejlagtigt har fået en forældelsesfrist på 3 måneder i stedet for 1 år. Når disse kvitteringer er blevet præmiesøgt på terminalen er oplysningen ”tidsfristen er overskredet” fremkommet. Fejlen er rettet.

Spillere, der mener, at de ikke har fået deres retmæssige præmie, skal kontakte Danske Spils Kundecenter på tlf. 36728080