Gældende for PLUS kunder der har vundet en gevinst efter den 22. august.

Danske Spil oplever problemer med udbetalingen af gevinster til PLUS kunders bankkonto vundet på Lotto, Vikinglotto, Joker, Eurojackpot eller Keno.
Problemet gælder ikke alle PLUS kunder, og alle gevinster er registreret til den enkelte kunde hos Danske Spil, selvom de endnu ikke er udbetalt til kunden.
Problemet skyldes en IT-fejl, og der arbejdes på at finde en løsning der sikrer gevinstudbetaling til alle PLUS kunder. De berørte kunder får besked om problemet pr. mail.
Vi undskylder og beklager problemet.

Gældende for Lotto- og Eurojackpotkuponer købt 28. juni 2018. 

Har du købt en Lotto- eller Eurojackpotkupon, torsdag d. 28. juni, mellem kl.8.00 og 10.15 i kassen – ikke i kiosken - hos Netto, Føtex eller Bilka, og står der øverst på kuponen, at den er ugyldig?

Så skal du venligst kontakte Danske Spils kundeservice på 3672 8080, da du ikke har mulighed for at præmiesøge kuponen. Du er stadig med i spillet. 

Vi beklager fejlen.

Gældende for præmieudbetalinger på Lotto 7.april 2018  

Fejl på præmieudbetalingen for 6 rigtige i Lottotrækningenlørdag d. 7. april 2018.

Hvis du har fået udbetalt din gevinst for 6 rigtige iLottotrækningen lørdag den 7. april 2018 i en butik, så har du ikke fåetudbetalt hele din gevinst.

Danske Spil har haft en IT-fejl på præmieudbetalinger fortrækningen, så kunder med 6 rigtige har fået udbetalt 14 kr. for lidt.

Hvis du har spillet online eller med Spilkort, vil duautomatisk få overført det manglende beløb og skal ikke gøre mere.

Er du ramt af fejlen og har ikke spillet online eller medSpilkort?
Du kan naturligvis stadig få de manglende 14 kr.

Skriv en e-mail til vores kundecenter på lottofejl@danskespil.dk

I e-mailen skal du oplyse:

- Dit fulde navn
- Hvor og hvornår du har købt din kupon
- Hvor og hvornår du har afleveret din kupon for at få udbetalt din præmie

Danske Spils kundecenter vil herefter vende tilbage. Vi undskylder og beklager fejlen.

Gældende for præmieudbetalinger på Lotto 23. oktober 2017

Fejl på præmieudbetalingen på 3. og 4. præmier på Lottotrækningen lørdag d. 21. oktober 2017 (uge 42). 

Har du vundet en 3. præmie eller 4. præmie i Lottotrækningen lørdag den 21. oktober 2017, og har du fået udbetalt din gevinst i en butik inden mandag d. 23. oktober kl. 13.30?

Så har du ikke fået udbetalt hele din gevinst.

Hos Danske Spil har vi haft en IT-fejl på udbetalingerne af 3.- og 4. præmier på Lottotrækningen, hvilket vil sige, at de kunder, der har fået udbetalt deres gevinst på 3. og 4. præmier, ikke har fået det fulde beløb.

For 4. præmier, hvor man har haft 5 rigtige, har kunder fået udbetalt 16 kr. for lidt

For 3. præmier, hvor man har haft 6 rigtige, har kunder fået udbetalt 452 kr. for lidt. 

Har du spillet hos en forhandler og fået for lidt udbetalt på din 3. eller 4. præmie, fordi du har hentet din gevinst før kl. 13.30 mandag d. 23. oktober, skal du naturligvis have muligheden for at få dem udbetalt.
For at få det, skal du:
Sende en e-mail til Danske Spils kundecenter på lottofejl@danskespil.dk 
I den mail skal du oplyse:
-Fulde navn
-Hvilken præmie du har fået udbetalt ( 3. eller 4. præmie)
-Hvor og hvornår du har afleveret din kupon for at få udbetalt din gevinst.
-Dit registrerings- og kontonummer, hvor du ønsker pengene overført.

Kundecenteret vil derefter vurdere sagen og overføre pengene til den oplyste konto, hvis du er berettiget hertil.

Hvis du har spillet online, vil du automatisk få overført det manglende beløb til din spilkonto.

Vi undskylder og beklager fejlen