Driftsstatus

Driftsstatus på Danske Spil 
På denne side kan du finde informationer om aktuelle problemer eller driftsfejl af særlig interesse for vores kunder.
Hvis vi oplever et IT-nedbrud eller et andet problem, der sinker driften på et eller flere spil, vil informationer om dette dog fremgå øverst på www.danskespil.dk og inde under det berørte brands side.
Hvis du som kunde oplever et akut problem med et af vores spil, har spørgsmål eller leder efter bestemte oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte Danske Spils kundecenter, der sidder klar til at hjælpe. 
De har åbent alle dage mellem kl. 9.00 og 23.00. Ring til Kundecenteret på tlf. 36 72 80 80 – eller læs mere på www.danskespil.dk/kundecenter

Gældende for gevinstudbetalinger på Joker 

Forsinkelse på gevinstudbetalingen på Joker i perioden 30. dec. 2017 til den 13. Jan. 2018.

Kunder der har vundet på Jokervia deres spilkort i den angivende periode, har oplevet en forsinkelse påudbetalingen af deres gevinst.

Alle gevinster er nu overført tilde berørte kunder.

Vi beklager forsinkelsen ogønsker tillykke med gevinsten.

Gældende for www.danskespil.dkog Spilkort i offlinekanalen

Den 16. januar var der problemer med www.danskespil.dk og brug af Spilkort.

Der varproblemer med at spille på www.danskespil.dktirsdag formiddag den 16. januar 2018.

Fra kl. 6:44var der lukket for spil på Spillehjørnet, Zezam, Bingo, Skrab, Live Casino, ogfra kl. 9.30 var der også lukket for Oddset, Tips, Lotterier og Dantoto. Problemerne var løst foralle spil kl. 10.30

Danske Spilhavde midlertidigt lukket for alle spil, da en opdatering af en database gavnogle problemer for kunderne med at tilgå spil. For at kunne løse problemetuden at skabe nye problemer for vores kunder, valgte vi at lukke siden for alspil, til problemet var løst.

I sammetidsrum var der problemer med at registrere kundernes Spilkort hosforhandlerne. Kl. 10.30 var problemet løst, og spillene blev åbnet for kunderigen. 

Gældende for præmieudbetalinger ved Lotto 23. oktober 2017

Fejl på præmieudbetalingen på 3. og 4. præmier på Lottotrækningen lørdag d. 21. oktober 2017 (uge 42). 

Har du vundet en 3. præmie eller 4. præmie i Lottotrækningen lørdag den 21. oktober 2017, og har du fået udbetalt din gevinst i en butik inden mandag d. 23. oktober kl. 13.30?

Så har du ikke fået udbetalt hele din gevinst.

Hos Danske Spil har vi haft en IT-fejl på udbetalingerne af 3.- og 4. præmier på Lottotrækningen, hvilket vil sige, at de kunder, der har fået udbetalt deres gevinst på 3. og 4. præmier, ikke har fået det fulde beløb.

For 4. præmier, hvor man har haft 5 rigtige, har kunder fået udbetalt 16 kr. for lidt

For 3. præmier, hvor man har haft 6 rigtige, har kunder fået udbetalt 452 kr. for lidt. 

Har du spillet hos en forhandler og fået for lidt udbetalt på din 3. eller 4. præmie, fordi du har hentet din gevinst før kl. 13.30 mandag d. 23. oktober, skal du naturligvis have muligheden for at få dem udbetalt.
For at få det, skal du:
Sende en e-mail til Danske Spils kundecenter på lottofejl@danskespil.dk 
I den mail skal du oplyse:
-Fulde navn
-Hvilken præmie du har fået udbetalt ( 3. eller 4. præmie)
-Hvor og hvornår du har afleveret din kupon for at få udbetalt din gevinst.
-Dit registrerings- og kontonummer, hvor du ønsker pengene overført.

Kundecenteret vil derefter vurdere sagen og overføre pengene til den oplyste konto, hvis du er berettiget hertil.

Hvis du har spillet online, vil du automatisk få overført det manglende beløb til din spilkonto.

Vi undskylder og beklager fejlen