Fejl på præmieudbetaling for gevinster på præcis 200 kr. 

Har du efter 24. februar 2016 vundet 200 kr. i Lotto, Vikinglotto, Eurojackpot eller Keno, men fået besked om at gevinsten var forældet, da du forsøgte at præmiesøge?

Danske Spil har desværre haft en IT-fejl, hvor gevinster på præcist 200 kr. blev forældet efter tre måneder i stedet for et år.

Hvis du stadig har din kvittering, og den er mindre end et år gammel, skal du blot præmiesøge kvitteringen igen hos en forhandler af Danske Spils spil.

Hvis du ikke længere har din kvittering, eller den er mere end et år gammel, skal du skrive en e-mail til vores Kundecenter på lottofejl@danskespil.dk.

I e-mailen skal du oplyse:
- Dit fulde navn
- Hvilken uge, du har købt din kvittering
- Hos hvilken forhandler, du har købt din kvittering

Danske Spils kundecenter vil herefter vende tilbage.

Vi undskylder og beklager fejlen.


Gældende for enkelte PLUS kunder med LynLotto

Danske Spil har haft en fejl i det system, der vælger de tilfældige tal på de LynLotto-kvitteringer, der købes via PLUS abonnement. Det gjaldt dog kun for enkelte PLUS kunder, der har købt LynLotto til trækninger i perioden 1. september til 22. september 2018. Fejlen bestod i, at der blev udvalgt tilfældige tal til trækningen 1. september og disse tilfældige tal gik igen ved de følgende 3 trækninger.

Fejlen er løst og den har ikke haft nogen betydning for spillernes vinderchancer eller selve afviklingen af Lotto-spillet.

Vi undskylder og beklager problemet.

Gældende for Lotto- og Eurojackpotkuponer købt 28. juni 2018. 

Har du købt en Lotto- eller Eurojackpotkupon, torsdag d. 28. juni, mellem kl.8.00 og 10.15 i kassen – ikke i kiosken - hos Netto, Føtex eller Bilka, og står der øverst på kuponen, at den er ugyldig?

Så skal du venligst kontakte Danske Spils kundeservice på 3672 8080, da du ikke har mulighed for at præmiesøge kuponen. Du er stadig med i spillet. 

Vi beklager fejlen.

Gældende for præmieudbetalinger på Lotto 7.april 2018  

Fejl på præmieudbetalingen for 6 rigtige i Lottotrækningenlørdag d. 7. april 2018.

Hvis du har fået udbetalt din gevinst for 6 rigtige iLottotrækningen lørdag den 7. april 2018 i en butik, så har du ikke fåetudbetalt hele din gevinst.

Danske Spil har haft en IT-fejl på præmieudbetalinger fortrækningen, så kunder med 6 rigtige har fået udbetalt 14 kr. for lidt.

Hvis du har spillet online eller med Spilkort, vil duautomatisk få overført det manglende beløb og skal ikke gøre mere.

Er du ramt af fejlen og har ikke spillet online eller medSpilkort?
Du kan naturligvis stadig få de manglende 14 kr.

Skriv en e-mail til vores kundecenter på lottofejl@danskespil.dk

I e-mailen skal du oplyse:

- Dit fulde navn
- Hvor og hvornår du har købt din kupon
- Hvor og hvornår du har afleveret din kupon for at få udbetalt din præmie

Danske Spils kundecenter vil herefter vende tilbage. Vi undskylder og beklager fejlen.